raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben olsam çin malı n97 alırım 250 liraya
Bildiğiniz gibi çoğu çin mallarına fatura kesmiyorlar. Çin mallarında sorun çıkma ihtimalide bir hayli yüksek. Zaten o yüzden fatura kesmiyorlar, arıza olduğunda hak talep edemiyorsunuz. Sahibinden.com'a bak ordan faturalı alabilirsin. Bozulduğunda yapmazlarsa hakkını arayabilirsin.

Hocam kendini Sony Ericsson ile sınırlama bence. Dış dünyaya açıl bence. K750i'yi 100 TL'den sattığını varsayıyorum. Özellikle wifi özelliği bulunan bir telefon almanı öneririm. Wifi benim için önemli değil dersen Nokia X3 tam sana göre bir telefon. Seçtiğin telefonda gayet iyi. G705'de wifi, GPS gibi güzel özellikler var.