ne tarz telefon kullanıyorsun bilmiyorum ama senin telefonuun alış fiyatı eğer temzi ise içi açılmamışsa 50-60-70 tl alıyorlar. 300 tl alıcağın telfon 6300 veya 3120c 3g nokia çeişidi olaraktda şuan en güzde telefon 6700 tavsiye derim biraz yüksek ama almışken bir kere alıcan kardeş.
samasungların bir sürü dokunmatik modeli var telpadan bakabilrisn fiyatlarınıa satarken para etmiyor bilgin olsun.
Sizce Hangi Telefon?
9
●1.141