Arkadaşlar telefon önerilerinize ihtiyacım var. Kamerası iyi olan, dokunmatik olan telefon arıyorum. Önerileriniz benim için önemli. Bütçe max. 1600.
Öneride bulunan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Telefon Önerileriniz
15
●1.304
- 25-01-2010, 13:25:17Üyeliği durduruldusana hayatının tavsiyesini yapayım o zaman

HTC HD2 al..inan Şu an üzerine başka bir telefon - pda yok..
Hayatına başka bir anlam katacak emin ol bundan
yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. Tadına doyamıyorsun, kullanmaya kıyamıyorsun, kullandıkça doymuyorsun
- 25-01-2010, 13:32:25Üyeliği durduruldubende uzun süredir htc inceliyorum..Gerçekten kalitelihermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2010, 14:45:10bence samsung star. eğer işlerinle ilgileneceksen bilemem ama normal bir telefon olarak kullanacaksan samsung star alabilirsin wifisi bulunmakta 3.2 megapixel kamera full dokunmatik ekran. qwerty klavye. fiyat olarak 400 küsür.
- 25-01-2010, 14:53:38Üyeliği durdurulduhermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl anlatmışsın öyle (:
zaten o telefonu bende çok seviyorum. benimde alacak olsam tercihim olacak telefon şu an.
yalnız tek eksiği şu olabilirmi aklıma takılıyor. kullanan olarak aslında sen bilgi verebilirsin. apple iphone nin appstoresi var ya şüphesiz rakipsiz bişi. ama hiç değilse ona benzer uygulamalar falan var mı mesela iphonda ki gibi harekete duyarlı araba yarışı falan... (: - 25-01-2010, 14:58:35Fiyatı kaç para ustahermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2010, 15:02:36Bütün arkadaşlar aynı şeyi söylemiş HTC başka söze gerek yok derim. Ben HTC pro TynII kullanıyorum şimdi bunun üstü çıktı HD2 tavsiye ederim HTC üzerine PDA yok bana göre.
- 25-01-2010, 16:18:14Üyeliği durdurulduMarketPlace adlı dükkandan ( http://www.windowsmarketplace.com/ ) istediğiniz herşeyi yüklüyorsunuz.vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harekete duyarlı araba yarışı neki
öyle programlar varki aklınız şaşar.
ben ereyon.com dan aldım havale ile indirimli aldım ( 1430 liraya )sahbazpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kredi kartı ile 1530 civarı. fiyatı tam oturmadı henüz. 1450 ile 1550 ile arasında gidip geliyor.
Ama gerçekten verdiğim para kuruşuna kadar helal olsun - 25-01-2010, 19:12:09İphone 3gs ile htc hd2 kıyaslanamaz. Htc hd2 şiddetle tavsiye olunur. İphone daki kısıtlamaları htc de unutun.
