• 25-01-2010, 12:49:35
    #1
    Arkadaşlar telefon önerilerinize ihtiyacım var. Kamerası iyi olan, dokunmatik olan telefon arıyorum. Önerileriniz benim için önemli. Bütçe max. 1600.

    Öneride bulunan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
  • 25-01-2010, 13:25:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sana hayatının tavsiyesini yapayım o zaman
    HTC HD2 al..inan Şu an üzerine başka bir telefon - pda yok..
    Hayatına başka bir anlam katacak emin ol bundan

    yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. Tadına doyamıyorsun, kullanmaya kıyamıyorsun, kullandıkça doymuyorsun
  • 25-01-2010, 13:32:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana hayatının tavsiyesini yapayım o zaman
    HTC HD2 al..inan Şu an üzerine başka bir telefon - pda yok..
    Hayatına başka bir anlam katacak emin ol bundan

    yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. Tadına doyamıyorsun, kullanmaya kıyamıyorsun, kullandıkça doymuyorsun
    bende uzun süredir htc inceliyorum..Gerçekten kaliteli
  • 25-01-2010, 14:45:10
    #4
    bence samsung star. eğer işlerinle ilgileneceksen bilemem ama normal bir telefon olarak kullanacaksan samsung star alabilirsin wifisi bulunmakta 3.2 megapixel kamera full dokunmatik ekran. qwerty klavye. fiyat olarak 400 küsür.
  • 25-01-2010, 14:53:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana hayatının tavsiyesini yapayım o zaman
    HTC HD2 al..inan Şu an üzerine başka bir telefon - pda yok..
    Hayatına başka bir anlam katacak emin ol bundan

    yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. Tadına doyamıyorsun, kullanmaya kıyamıyorsun, kullandıkça doymuyorsun

    nasıl anlatmışsın öyle (:

    zaten o telefonu bende çok seviyorum. benimde alacak olsam tercihim olacak telefon şu an.

    yalnız tek eksiği şu olabilirmi aklıma takılıyor. kullanan olarak aslında sen bilgi verebilirsin. apple iphone nin appstoresi var ya şüphesiz rakipsiz bişi. ama hiç değilse ona benzer uygulamalar falan var mı mesela iphonda ki gibi harekete duyarlı araba yarışı falan... (:
  • 25-01-2010, 14:58:35
    #6
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana hayatının tavsiyesini yapayım o zaman
    HTC HD2 al..inan Şu an üzerine başka bir telefon - pda yok..
    Hayatına başka bir anlam katacak emin ol bundan

    yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. Tadına doyamıyorsun, kullanmaya kıyamıyorsun, kullandıkça doymuyorsun
    Fiyatı kaç para usta
  • 25-01-2010, 15:02:36
    #7
    Bütün arkadaşlar aynı şeyi söylemiş HTC başka söze gerek yok derim. Ben HTC pro TynII kullanıyorum şimdi bunun üstü çıktı HD2 tavsiye ederim HTC üzerine PDA yok bana göre.
  • 25-01-2010, 16:18:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl anlatmışsın öyle (:

    zaten o telefonu bende çok seviyorum. benimde alacak olsam tercihim olacak telefon şu an.

    yalnız tek eksiği şu olabilirmi aklıma takılıyor. kullanan olarak aslında sen bilgi verebilirsin. apple iphone nin appstoresi var ya şüphesiz rakipsiz bişi. ama hiç değilse ona benzer uygulamalar falan var mı mesela iphonda ki gibi harekete duyarlı araba yarışı falan... (:
    MarketPlace adlı dükkandan ( http://www.windowsmarketplace.com/ ) istediğiniz herşeyi yüklüyorsunuz.

    harekete duyarlı araba yarışı nekiöyle programlar varki aklınız şaşar.

    sahbazpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı kaç para usta
    ben ereyon.com dan aldım havale ile indirimli aldım ( 1430 liraya )
    kredi kartı ile 1530 civarı. fiyatı tam oturmadı henüz. 1450 ile 1550 ile arasında gidip geliyor.

    Ama gerçekten verdiğim para kuruşuna kadar helal olsun
  • 25-01-2010, 19:12:09
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    İphone 3gs ile htc hd2 kıyaslanamaz. Htc hd2 şiddetle tavsiye olunur. İphone daki kısıtlamaları htc de unutun.