• 25-01-2010, 22:28:56
    #10
    Üyeliği durduruldu
    maytkambek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence samsung star. eğer işlerinle ilgileneceksen bilemem ama normal bir telefon olarak kullanacaksan samsung star alabilirsin wifisi bulunmakta 3.2 megapixel kamera full dokunmatik ekran. qwerty klavye. fiyat olarak 400 küsür.
    samsung starda wifi yok !
  • 25-01-2010, 22:45:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hd2 ile iphone 3gs arasına sıkışıp kalmış durumdayım. Telefon shop'lardan birine gidip ikisinide göz attım. Htc'nin malzemesi süper kaliteliydi ancak menüsüyle biraz oynayınca biraz karışıkmış gibi geldi. Senin izlenimlerin neler ? İphone'yi aratmayacak bir telefonmu ?

    bak özel mesajda da yazdım. burdan da yazayım ki herkes nasiplensin madem öyle

    Htc Hd2 muhteşem. çok kısa geçeceğim. kahve molası vermem lazım

    anlatılmaz yaşanır mesajımı al

    Kamera muhteşem ötesi..Plamaz Tv de izler gibi çekiyor..

    Htc Hd2 al, ayrıcalığı yaşa..
  • 26-01-2010, 01:34:20
    #12
    dzc
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarına güveniyorum, hd2 almaya karar verdim. Teşekkürler.
    hiç tereddüt etme al toptan aldığımız yer aşırı satıyor o telefonu bende telefoncuyum ama daha getirtmedik, piyasa ölü
  • 26-01-2010, 09:20:13
    #13
    awdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung starda wifi yok !
    iki modeli var. wifili ve wifisiz şekilde (;

    Samsung S5233 Star Wi-Fi

    Bağlantı Özellikleri
    Bluetooth ? Var
    Wi-Fi. ? 802.11 b/g

    Al linkine bak: http://www.hepsiburada.com/samsung-s...elcepsams5233w
  • 26-01-2010, 15:13:14
    #14
    HTC HD2 şiddetle tavsiye ederim, paran varsa hiç düşünme arkadaşım.
  • 26-01-2010, 17:16:11
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ilk tercihin 3gs , 2. tercihin htc hd2 olsun mutlaka.başka bişey düşünme
  • 26-01-2010, 17:26:37
    #16
    Üyeliği durduruldu
    htc hd 2 de de iphondaki gibi görüntülü konuşma yokmuş