Hd2 ile iphone 3gs arasına sıkışıp kalmış durumdayım. Telefon shop'lardan birine gidip ikisinide göz attım. Htc'nin malzemesi süper kaliteliydi ancak menüsüyle biraz oynayınca biraz karışıkmış gibi geldi. Senin izlenimlerin neler ? İphone'yi aratmayacak bir telefonmu ?
bak özel mesajda da yazdım. burdan da yazayım ki herkes nasiplensin madem öyle
Htc Hd2 muhteşem. çok kısa geçeceğim. kahve molası vermem lazım
anlatılmaz yaşanır

mesajımı al
Kamera muhteşem ötesi..Plamaz Tv de izler gibi çekiyor..
Htc Hd2 al, ayrıcalığı yaşa..