Bütün arkadaşlar aynı şeyi söylemiş HTC başka söze gerek yok derim. Ben HTC pro TynII kullanıyorum şimdi bunun üstü çıktı HD2 tavsiye ederim HTC üzerine PDA yok bana göre.