sana hayatının tavsiyesini yapayım o zaman

HTC HD2 al..inan Şu an üzerine başka bir telefon - pda yok..
Hayatına başka bir anlam katacak emin ol bundan
yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. Tadına doyamıyorsun, kullanmaya kıyamıyorsun, kullandıkça doymuyorsun
nasıl anlatmışsın öyle (:
zaten o telefonu bende çok seviyorum. benimde alacak olsam tercihim olacak telefon şu an.
yalnız tek eksiği şu olabilirmi aklıma takılıyor. kullanan olarak aslında sen bilgi verebilirsin. apple iphone nin appstoresi var ya şüphesiz rakipsiz bişi. ama hiç değilse ona benzer uygulamalar falan var mı mesela iphonda ki gibi harekete duyarlı araba yarışı falan... (: