Merhaba 1 gün önce telfon çamaşır makinasında yıkandı dalgınlığıma gelmiş, şuan açamıyorum teli Contact Service hatası veriyor. İçini açtım kuruttum Pirinç içine attım nemini alsın diye ama hala aynı hata.
Telefon markası 2630.
Sorun ne olabilir, ne yapmalıyım?
Nokia Telefon Yıkandı..
30
●3.988
- 19-12-2009, 23:34:39Üyeliği durduruldu
- 19-12-2009, 23:36:49Contact Service yazdığında yeni yazılım atınca düzeliyordu sanırım.
Burayı bi inceleyin isterseniz
http://www.ilkgsm.com/thema11550-263...ct-service.htm - 19-12-2009, 23:40:50Üyeliği durdurulduAkşam olduğu için götürme şansım yoktu.. Hiç mi şans yok.umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2009, 23:43:25Açılması büyük bi şans. Telefoncuya götür. O içindeki yazılımı silip yeni yazılım atar. %90 açılır. Açıldıktan sonra tuşlar çalışmazsa çöpe at gitsin