• 19-12-2009, 23:34:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba 1 gün önce telfon çamaşır makinasında yıkandı dalgınlığıma gelmiş, şuan açamıyorum teli Contact Service hatası veriyor. İçini açtım kuruttum Pirinç içine attım nemini alsın diye ama hala aynı hata.

    Telefon markası 2630.

    Sorun ne olabilir, ne yapmalıyım?
  • 19-12-2009, 23:36:49
    #2
    Contact Service yazdığında yeni yazılım atınca düzeliyordu sanırım.

    Burayı bi inceleyin isterseniz
    http://www.ilkgsm.com/thema11550-263...ct-service.htm
  • 19-12-2009, 23:38:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl beceririm o işi
  • 19-12-2009, 23:38:30
    #4
    hacı sorun ne olabilirki. telefonu temizlemişin
  • 19-12-2009, 23:38:39
    #5
    ıslat ıslak götürsen tamir edilme şansı vardı kuruttuğun için telefonu çöplük etmiş olabilirsin
  • 19-12-2009, 23:40:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ıslat ıslak götürsen tamir edilme şansı vardı kuruttuğun için telefonu çöplük etmiş olabilirsin
    Akşam olduğu için götürme şansım yoktu.. Hiç mi şans yok.
  • 19-12-2009, 23:43:25
    #7
    Açılması büyük bi şans. Telefoncuya götür. O içindeki yazılımı silip yeni yazılım atar. %90 açılır. Açıldıktan sonra tuşlar çalışmazsa çöpe at gitsin
  • 20-12-2009, 00:20:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Saatler Olsun. Telefonculara bir danış, Eğer Telefoncuya götürmek istemiyorsan Telefon Forumlarına Topic Aç araştır birşeyler.
  • 20-12-2009, 00:25:32
    #9
    telefonun içini sök bi diş fırçası al tinere bandır diş fırçasıyla telefonun içini güzelce sil. aynı yöntemi nokia n95te denedim suya düşmüştü oda düzeldi