• 04-03-2010, 18:38:12
    #28
    Contact Service ancak telefoncuya götürmen gerekiyor yeni yazılım atılıcak bukadarıyla kurtardıgına şükret bence simens çamaşır makinasında yıkansada bişey olmuyor nokia wc ye düştügünde bişey olmuyor test edildi onaylandı bu durum
  • 06-03-2010, 12:30:47
    #29
    Üyeliği durduruldu
    :d :d
  • 06-03-2010, 12:35:59
    #30
    bnm de 1100 yıkandı kuruttum tel çalışıo ses çıkmıyodu sonra yenisini aldım bidaha yıkandı onda da lamba fln yanmıyodu gittim 1200 aldım
  • 06-03-2010, 13:16:26
    #31
    Ne yap biliyomusun yenisini al