• 20-12-2009, 01:29:12
    #19
    sunucuoptimizasyon.com
    XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sene 2007ydi galiba dogum gunu hediyesi olarak nokia 6230i almisti bizimkiler yeni cikmisti bi gun resim cekecektim o zaman otomatik resim cekme özelligini bulmustum telefonda telefonu masanin uzerine koydum telefon düz duruyordu fakat beni görmüyordu telefon telefonun altina bi kac kitap koydum masanin yanindada tas vardi tasin icindede su vardi haliyle telefonu ayarladim otomatik resim cekme ayarina 10 sn ayarladim saniyeler geri saydikca birden masaya carptim masa sallandi ve olan oldu telefon suyun icine düsmüstü evet yeni aldigim telefon suyun icine düsmüstü direk sudan alip icini cikartip günese koyduk fakat ne care acilmam dedi hemen telefonu aldigimiz yere goturduk telefon olmuyor calismiyor suyun icine dustu dedk satici bu bida calismaz dedi size isterseniz ek fiyatla yenisini verelim dedi zaten telefonu taksitle almistik bide bu olmazdi 2,3 ay sonra turkiyeye izine gitmistik telefon da yanimizdaydi bir telefoncuya goturduk telefonu
    derdimizi anlattik ve hemen yapti yapti ama ne care telefon eskisi gibi calismaz oldu

    bu animi anlatma hissi duydum arkadasa gecmis olsun


    Geçmiş olsun içim sızladı valla. Hele birde kendi kazandığımız parayla aldığımız telefonsa böyle durumlarda acı ikiye katlanıyor.
  • 20-12-2009, 01:44:29
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sağlam bi kompresör ile hava tutmanı önerrim.
  • 20-12-2009, 02:15:21
    #21
    Contact Service hatası veriyorsa kurtarma şansınız var. İşin uzmanı bir telefoncuya götürürseniz yardımcı olabilir.
  • 20-12-2009, 10:34:31
    #22
    Üyeliği durduruldu
    En başta direk bataryayı çıkarttım zaten temizledim güzelce, sonra açıp kaleriferin üstüne koydum 1 saat falan, daha sonra işte pirinç kavanozunun içine attım, bakalım yarın götürücem inşallah çözülür.
  • 21-12-2009, 13:34:36
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Telefon pert
  • 21-12-2009, 15:45:37
    #24
    sağlık olsun
  • 02-01-2010, 00:58:20
    #25
    Üyeliği durduruldu
    fmsporlive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 1 gün önce telfon çamaşır makinasında yıkandı dalgınlığıma gelmiş, şuan açamıyorum teli Contact Service hatası veriyor. İçini açtım kuruttum Pirinç içine attım nemini alsın diye ama hala aynı hata.

    Telefon markası 2630.

    Sorun ne olabilir, ne yapmalıyım?

    telefonunu bır teknık servıse gotur anakartını guzelce tınerleyıp , flux ıle flash entegresını ısıtıcak veya kalıplıyacaklar uzerıne bır yazılım cıhazın duzelecektır.
  • 04-03-2010, 11:13:35
    #26
    Üyeliği durduruldu
    XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sene 2007ydi galiba dogum gunu hediyesi olarak nokia 6230i almisti bizimkiler yeni cikmisti bi gun resim cekecektim o zaman otomatik resim cekme özelligini bulmustum telefonda telefonu masanin uzerine koydum telefon düz duruyordu fakat beni görmüyordu telefon telefonun altina bi kac kitap koydum masanin yanindada tas vardi tasin icindede su vardi haliyle telefonu ayarladim otomatik resim cekme ayarina 10 sn ayarladim saniyeler geri saydikca birden masaya carptim masa sallandi ve olan oldu telefon suyun icine düsmüstü evet yeni aldigim telefon suyun icine düsmüstü direk sudan alip icini cikartip günese koyduk fakat ne care acilmam dedi hemen telefonu aldigimiz yere goturduk telefon olmuyor calismiyor suyun icine dustu dedk satici bu bida calismaz dedi size isterseniz ek fiyatla yenisini verelim dedi zaten telefonu taksitle almistik bide bu olmazdi 2,3 ay sonra turkiyeye izine gitmistik telefon da yanimizdaydi bir telefoncuya goturduk telefonu
    derdimizi anlattik ve hemen yapti yapti ama ne care telefon eskisi gibi calismaz oldu

    bu animi anlatma hissi duydum arkadasa gecmis olsun
    geçmiş olsun. benzer olay benim başıma da geldi.
  • 04-03-2010, 11:19:56
    #27
    Üyeliği durduruldu
    fmsporlive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 1 gün önce telfon çamaşır makinasında yıkandı dalgınlığıma gelmiş, şuan açamıyorum teli Contact Service hatası veriyor. İçini açtım kuruttum Pirinç içine attım nemini alsın diye ama hala aynı hata.

    Telefon markası 2630.

    Sorun ne olabilir, ne yapmalıyım?
    benzer olay benimde başıma geldi. nokia 6100 tel. 2 kere yıkandı
    ilkinde deterjanlı suyun içine düşürdüm. ikincisinde şortla birlikte duş aldım telefon cebimde cok şükür 2sinde de calıştı. her iki olayda da telefonun tüm parçalarını söktüm tornavidayla. saç kurutma makinesiyle kuruttum. ardından gece kaloriferin üzerine koydum en az bi 12 saat durdu.
    bende sizin karşılaştıgınız gibi hata vermedi. parçalrını sökün.tamamen kurusun. nem kalmasın. daha sonra telefoncuya götürün.