umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ıslat ıslak götürsen tamir edilme şansı vardı kuruttuğun için telefonu çöplük etmiş olabilirsin
Akşam olduğu için götürme şansım yoktu.. Hiç mi şans yok.