Arkadaşlar 300 Tl bütcem var..
Güzel , Sağlam , öyle hemen sıkıntı cıkarmıcak bir telefon arıyorum..
Nokia , Samsung , Sony Ericson önerilerinizi bekliyorum.. Lütfen yardımcı olun..
Telefon Önerileriniz?
11
●919
- 14-12-2009, 10:11:02
- 14-12-2009, 10:41:32hocam ben 0 telefon arıyorum..yani 2.elde olur fakat 2. el için temiz bi tel bulmak zor..zee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2009, 07:20:58Hocam,benimde bütçem bu şekildeydi fakat gezip bakınca kafama göre tam telefon bulamadım dedim fakat LG KF510 çok hoşuma giderek aldım,Çelik Kasa olması ve çok şık durması birde menü sağ sol al aşağı dokunmatik animasyonlu olması inan büyük bir keyif Ben Mediamark'dan 399 aldım,Aralıkın başında şuanda da ise 350 TL peşin bulabiliyorsun
- 15-12-2009, 12:28:00Üyeliği durdurulduüstüne biraz daha koyup 5800 almanı tavsiye ederim..Fiyatına göre en iyi telefonlardan biri şu an..
- 15-12-2009, 14:30:50500 tl vermekte çok geliyor yawebpaylasim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2009, 14:39:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.http://www.takasmerkezi.com/Urun/117...-musicbox.aspx bak bi hocam fiyatta anlaşırız
- 16-12-2009, 07:02:56Nokia , Samsung , Sony Ericson önerilerinizi bekliyorum.. Lütfen yardımcı olun..aven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle