Arkadaşlar 300 Tl bütcem var..

Güzel , Sağlam , öyle hemen sıkıntı cıkarmıcak bir telefon arıyorum..

Nokia , Samsung , Sony Ericson önerilerinizi bekliyorum.. Lütfen yardımcı olun..