zee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim telefonum sony p910i. 2 gb kadar mmstick pro, gprs, msn yüklersin, opera yüklersin. symbian. 100 tl falana ikinci ellerini bulursun. kocaman ekranı var. eski ama zamanın kral telefonlarından. çok yenilerde de ahım şahım bir özellik görmüyorum ben.
hocam ben 0 telefon arıyorum..yani 2.elde olur fakat 2. el için temiz bi tel bulmak zor..