benim telefonum sony p910i. 2 gb kadar mmstick pro, gprs, msn yüklersin, opera yüklersin. symbian. 100 tl falana ikinci ellerini bulursun. kocaman ekranı var. eski ama zamanın kral telefonlarından. çok yenilerde de ahım şahım bir özellik görmüyorum ben.