• 26-10-2009, 11:34:45
    #1
    Merhaba,

    Teyzem hacca gidicek. Orada iphone'ların ucuz olduğu söyleniyor. Bir adet kendi oğluna bir adet bana iphone 3gs 32gb getiricek. Bu telefonlar kayıt ettikten sonra Türkiye'de çalışırmı. ( Bant olayları varmış sanırım ) Ve bir pasaport'a bir yılda kaç telefon kayıt yapılabiliyor. Bu konuda tam bilgisi olan varmı. Son olarak pasaportsuz olarak telefonu açma şansımız var mı ?
  • 26-10-2009, 11:36:22
    #2
    1 pasaporta 1 telefon kayıt ettirebilrisin ve kayıt ettirdikten sonra sorunsuz bir şekilde yasal olarak çalışır.

    olmassa jailbreak denilen kırma işlemini yaparsın yazılımsal olarak, o şekilde kullanirsin
  • 26-10-2009, 11:48:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    1 pasaporta 2 yılda 1 adet kayıt olabiliyor değişmediyse.

    sonrasında sorunsuz kullanırsın.

    pasaport olmazsa imei klonlatman (iphone klonlanıyorsa) gerekir.

    bildiğim kadarıyla jailbrekmidir nedir o işlem ise iphonenin yazılımı ile alakalı.
  • 26-10-2009, 11:51:03
    #4
    Peki bunlarda bant olayı duydum, gsm 800, gsm 1900 felan bu konuda bilgisi olan varmı ?
  • 26-10-2009, 11:52:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sorun olmaz çeker tr de.

    zaten bildiğim kadarıyla iphonenin band versiyonlu modelleri yok hepsi standart 4 band mı ne.
  • 30-10-2009, 19:23:52
    #6
    Band çeker kafanı takma

    Ziphone isimli program ile eski bir aktif ime kopyala ama müşteri hizmetleri sadece Turkcell Fark etdiyor cihaz hangi kopya ime ise o çıkıyor başka bir hacı daha bul onada kayıt yaptır istersen olmaz ise gerçek iphone ise ziphone isimli program ile Resmi Türkiye blog sayfasında anlatım var.