Merhaba,
Teyzem hacca gidicek. Orada iphone'ların ucuz olduğu söyleniyor. Bir adet kendi oğluna bir adet bana iphone 3gs 32gb getiricek. Bu telefonlar kayıt ettikten sonra Türkiye'de çalışırmı. ( Bant olayları varmış sanırım ) Ve bir pasaport'a bir yılda kaç telefon kayıt yapılabiliyor. Bu konuda tam bilgisi olan varmı. Son olarak pasaportsuz olarak telefonu açma şansımız var mı ?
Yurtdışından İphone Getirme
5
●1.357
- 26-10-2009, 11:34:45
- 26-10-2009, 11:51:03Peki bunlarda bant olayı duydum, gsm 800, gsm 1900 felan bu konuda bilgisi olan varmı ?
- 30-10-2009, 19:23:52Band çeker kafanı takma
Ziphone isimli program ile eski bir aktif ime kopyala ama müşteri hizmetleri sadece Turkcell Fark etdiyor cihaz hangi kopya ime ise o çıkıyor başka bir hacı daha bul onada kayıt yaptır istersen olmaz ise gerçek iphone ise ziphone isimli program ile Resmi Türkiye blog sayfasında anlatım var.