1 pasaporta 2 yılda 1 adet kayıt olabiliyor değişmediyse.

sonrasında sorunsuz kullanırsın.

pasaport olmazsa imei klonlatman (iphone klonlanıyorsa) gerekir.

bildiğim kadarıyla jailbrekmidir nedir o işlem ise iphonenin yazılımı ile alakalı.