Konu
Yurtdışından İphone Getirme
26-10-2009, 11:48:33
#3
vezir
Üyeliği durduruldu
1 pasaporta 2 yılda 1 adet kayıt olabiliyor değişmediyse.
sonrasında sorunsuz kullanırsın.
pasaport olmazsa imei klonlatman (iphone klonlanıyorsa) gerekir.
bildiğim kadarıyla jailbrekmidir nedir o işlem ise iphonenin yazılımı ile alakalı.