Merhaba,
Teyzem hacca gidicek. Orada iphone'ların ucuz olduğu söyleniyor. Bir adet kendi oğluna bir adet bana iphone 3gs 32gb getiricek. Bu telefonlar kayıt ettikten sonra Türkiye'de çalışırmı. ( Bant olayları varmış sanırım ) Ve bir pasaport'a bir yılda kaç telefon kayıt yapılabiliyor. Bu konuda tam bilgisi olan varmı. Son olarak pasaportsuz olarak telefonu açma şansımız var mı ?