Konu
Yurtdışından İphone Getirme
26-10-2009, 11:36:22
#2
enginberk
1 pasaporta 1 telefon kayıt ettirebilrisin ve kayıt ettirdikten sonra sorunsuz bir şekilde yasal olarak çalışır.
olmassa jailbreak denilen kırma işlemini yaparsın yazılımsal olarak, o şekilde kullanirsin