1 pasaporta 1 telefon kayıt ettirebilrisin ve kayıt ettirdikten sonra sorunsuz bir şekilde yasal olarak çalışır.

olmassa jailbreak denilen kırma işlemini yaparsın yazılımsal olarak, o şekilde kullanirsin