• 11-05-2026, 02:47:04
    #10
    Bendede hala kapanmadı geçen sene diğer telefonumu 24 aralığa kadar kullanmıştım toplam sanırım bundada öyle olacak şanslıyız.
  • 11-05-2026, 05:17:59
    #11
    Bazen 8 ay kapanmadığı olabiliyor farkına vardım yıl sonuna doğru ilk kullanımı yaparsan diyelim 10 cu ayda sim kartı aktive ettin diyer yıl girince en az 6 ay kapanmıyor. Heralde 4 ay hakkınızın kalan 2 ayınıda diyer yıla ekliyor.
  • 11-05-2026, 08:33:16
    #12
    calculus07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yurt dışı s25 ultra kullanuyorum
    Sim 1 ve sim 2 var
    Şuan sim 1 de 6 aydır kullanıyorum
    Bunun süresi 4 ay değilmşydi hala kapanma olmadı
    sim kartı ne zaman taktın?
  • 11-05-2026, 11:48:18
    #13
    Mordekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sim kartı ne zaman taktın?
    6 7 ay geçti işte
  • 11-05-2026, 17:47:41
    #14
    calculus07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 7 ay geçti işte
    6 7 ay geçti de hocam sizin hesabı yanlış yapıyorsunuz. Sim kart ilk kullanımından süre saymıyor. yılbaşından itibaren sayıyor. Siz kasım aralık gibi kullanmaya başladıysanız o veri yılbaşında sıfırlanıyor zaten yani siz aslında 4 aydır kullanıyorsunuz. Yakında kapanacaktır.
  • 11-05-2026, 17:49:54
    #15
    Mordekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 7 ay geçti de hocam sizin hesabı yanlış yapıyorsunuz. Sim kart ilk kullanımından süre saymıyor. yılbaşından itibaren sayıyor. Siz kasım aralık gibi kullanmaya başladıysanız o veri yılbaşında sıfırlanıyor zaten yani siz aslında 4 aydır kullanıyorsunuz. Yakında kapanacaktır.
    evet kasım gibi taktım kartı
  • 11-05-2026, 17:52:22
    #16
    calculus07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet kasım gibi taktım kartı
    Tamam işte ocakta o veri sıfırlandı. 4 aylık süreç tekrar başladı. Sim kartı ne zaman takarsanız takın hep ocakta sıfırlanıyor. Size gelen 30 günlük mesaj ayın kaçında geldiyse sonraki ayın aynı gününde genelde kapanıyor. Ha uzun sürdüğü oluyor ama sizin hesap buna dahil değil. Umarım kapanmaz uzun zaman kullanırsınız
  • 12-05-2026, 11:08:50
    #17
    Bazen oluyor. Senelerdir yurtdışı telefon kullanırım ve kayıt ettirmem. Bazı senelerde oluyor böyle. Sim 1i 6 - 7 kullandığım denk geliyor.
    Ama burumda mesaj da genelde geç gelmiş oluyor. Atıyorum yılbaşında gelmesi gereken btk smsi 20-30 gün falan geç geliyor.
    Sim değişince veya esime geçince olmuyor tabi genelde önceki yıldan takılı olan hattınıza denk gelir.
  • 22-05-2026, 09:55:10
    #18
    reckodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen oluyor. Senelerdir yurtdışı telefon kullanırım ve kayıt ettirmem. Bazı senelerde oluyor böyle. Sim 1i 6 - 7 kullandığım denk geliyor.
    Ama burumda mesaj da genelde geç gelmiş oluyor. Atıyorum yılbaşında gelmesi gereken btk smsi 20-30 gün falan geç geliyor.
    Sim değişince veya esime geçince olmuyor tabi genelde önceki yıldan takılı olan hattınıza denk gelir.
    yabanci esim'i turkiye'de kullaninca kapanmiyor mu?