Bazen 8 ay kapanmadığı olabiliyor farkına vardım yıl sonuna doğru ilk kullanımı yaparsan diyelim 10 cu ayda sim kartı aktive ettin diyer yıl girince en az 6 ay kapanmıyor. Heralde 4 ay hakkınızın kalan 2 ayınıda diyer yıla ekliyor.
6 7 ay geçti de hocam sizin hesabı yanlış yapıyorsunuz. Sim kart ilk kullanımından süre saymıyor. yılbaşından itibaren sayıyor. Siz kasım aralık gibi kullanmaya başladıysanız o veri yılbaşında sıfırlanıyor zaten yani siz aslında 4 aydır kullanıyorsunuz. Yakında kapanacaktır.
6 7 ay geçti de hocam sizin hesabı yanlış yapıyorsunuz. Sim kart ilk kullanımından süre saymıyor. yılbaşından itibaren sayıyor. Siz kasım aralık gibi kullanmaya başladıysanız o veri yılbaşında sıfırlanıyor zaten yani siz aslında 4 aydır kullanıyorsunuz. Yakında kapanacaktır.
Tamam işte ocakta o veri sıfırlandı. 4 aylık süreç tekrar başladı. Sim kartı ne zaman takarsanız takın hep ocakta sıfırlanıyor. Size gelen 30 günlük mesaj ayın kaçında geldiyse sonraki ayın aynı gününde genelde kapanıyor. Ha uzun sürdüğü oluyor ama sizin hesap buna dahil değil. Umarım kapanmaz uzun zaman kullanırsınız
Bazen oluyor. Senelerdir yurtdışı telefon kullanırım ve kayıt ettirmem. Bazı senelerde oluyor böyle. Sim 1i 6 - 7 kullandığım denk geliyor.
Ama burumda mesaj da genelde geç gelmiş oluyor. Atıyorum yılbaşında gelmesi gereken btk smsi 20-30 gün falan geç geliyor.
Sim değişince veya esime geçince olmuyor tabi genelde önceki yıldan takılı olan hattınıza denk gelir.
Bazen oluyor. Senelerdir yurtdışı telefon kullanırım ve kayıt ettirmem. Bazı senelerde oluyor böyle. Sim 1i 6 - 7 kullandığım denk geliyor.
Ama burumda mesaj da genelde geç gelmiş oluyor. Atıyorum yılbaşında gelmesi gereken btk smsi 20-30 gün falan geç geliyor.
Sim değişince veya esime geçince olmuyor tabi genelde önceki yıldan takılı olan hattınıza denk gelir.