Bazen oluyor. Senelerdir yurtdışı telefon kullanırım ve kayıt ettirmem. Bazı senelerde oluyor böyle. Sim 1i 6 - 7 kullandığım denk geliyor.
Ama burumda mesaj da genelde geç gelmiş oluyor. Atıyorum yılbaşında gelmesi gereken btk smsi 20-30 gün falan geç geliyor.
Sim değişince veya esime geçince olmuyor tabi genelde önceki yıldan takılı olan hattınıza denk gelir.