Mordekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 7 ay geçti de hocam sizin hesabı yanlış yapıyorsunuz. Sim kart ilk kullanımından süre saymıyor. yılbaşından itibaren sayıyor. Siz kasım aralık gibi kullanmaya başladıysanız o veri yılbaşında sıfırlanıyor zaten yani siz aslında 4 aydır kullanıyorsunuz. Yakında kapanacaktır.
evet kasım gibi taktım kartı