benimki de öyle, 4. ayda kapanacak diye mesaj gelmişti ama tekrar 6 aya uzadı bi şekilde, 6.ayın 3ünde kapanacak, hatırlatırsan diğer 2. sim çalıştı mı çalışmadı mı yazarım