Arkadaşlar Herkese selamlar ;
s24 FE almayı düşünüyorum. Kullanan var mı ? Tavsiye eder misiniz ? Cihazın eksileri nedir ?
Moskova da 16.000 TL.
https://www.ozon.ru/product/samsung-...s5mLmG3imvQ75v
S24 FE Alınır mı ?
6
●212
- 29-05-2025, 08:18:40
- 29-05-2025, 09:07:57şarj süresi iyiyse bunu görmezden gelebilirim .Buyrunefenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2025, 09:13:40neredeyse hiç oyun oynamıyorum hocam. arada bir fotoğraf , renk kodu almak için adobe capture , ve basit şeyler yapıyorum.Archeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-4 gündür araştırıyorum ama internette o kadar bilgi kirliliği var ki , en iyisi kullananlara sorayım dedim. - 29-05-2025, 09:21:51hocam şuanda iphone xs max kullanıyorum. Yurt dışında çeşitli ülkelere gidiyorum sık sık . Bu tercüman olaylarından o kadar muzdaribim ki anlatamam. iPhone bu konularda tam bir kalas. Tercüman işlerinde android aşmış kendini.Archeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle