Archeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben s23 Fe kullanıyorum, arkadaşım da geçen ay 24Fe aldı, hiç olumsuz bir yanını söylemedi. hatta kendisi oyun bağımlısı olmasına rağmen hiç şarj sorunundan söz etmedi. bu seriler sağlamdır biraz daha araştırıp alabilirsiniz
neredeyse hiç oyun oynamıyorum hocam. arada bir fotoğraf , renk kodu almak için adobe capture , ve basit şeyler yapıyorum.
3-4 gündür araştırıyorum ama internette o kadar bilgi kirliliği var ki , en iyisi kullananlara sorayım dedim.