Fiyatına göre iyi performans veriyor, kamerası da güzel live özelliği de mevcut. Aklınızda iphone vs. yoksa hiç düşünmeden alabilirsiniz, pişman edeceğini düşünmüyorum. Ben de elimdekini satıp s24Fe almak istiyorum
hocam şuanda iphone xs max kullanıyorum. Yurt dışında çeşitli ülkelere gidiyorum sık sık . Bu tercüman olaylarından o kadar muzdaribim ki anlatamam. iPhone bu konularda tam bir kalas. Tercüman işlerinde android aşmış kendini.