Arkadaşlar Herkese selamlar ;
s24 FE almayı düşünüyorum. Kullanan var mı ? Tavsiye eder misiniz ? Cihazın eksileri nedir ?

Moskova da 16.000 TL.
https://www.ozon.ru/product/samsung-...s5mLmG3imvQ75v