Bu Modeli Tavsiye Etmiyorum
12
●302
- 09-05-2025, 01:23:10note 10 pro yu 4 yıla yakındır kullanıyorum sanırım, fiyat performans ürünü. içinden geçtim telefonun şu sıralar ömrünü doldurdu artık ama her kuruşun hakkını verdi. piyasadaki en pahalı modellere de bakmıştım hiç biri parasının hakkını verecek telefonlar değildi en son idare etsin diye bunu aldım.
- 09-05-2025, 07:27:45Her yoruma okeyim ama bu yorum abartı geldi 50-60 k lik telefon redmi 10 proya takla attırır sadece redmi değil bir çok model ve markaya gerçekleri konuşalımcakirx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2025, 16:23:1750k lık telefondan daha iyi demedim ki. 50k lık telefonlar içime sinmedi yani ödenen paranın karşılığı değil di bence o dönem. yeni nesil telefonlar çıkana kadar idareten aldım hala kullanıyorum. çünkü yine içime tam olarak sinmiyor yeni telefonlar iphone alınabilir ama apple ekosistemini hiç beğenmiyorum çok gereksiz teferruatları var. samsung ile de aram iyi değil, huawei google uygulamaları yok çok kullanıyorum google uygulamalarınıobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2025, 16:29:53Söylediklerinle çelisiyorsun en pahalı model demek o fiyatlar da demek hata daha üstüde onun içine girer yani birşey yazıyorsun arkasinda dur ve gerçekleri söyle aldığın telefon modelini sevebilirsin de bu kadar da abartmacakirx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben konuda redmi note 8 en berbat telefonda 1.sira yazmiş olsam bu da abartı olur bu telefondan kötüleride var
iPhone marka bende sevmiyorum