• 09-05-2025, 01:23:10
    #10
    note 10 pro yu 4 yıla yakındır kullanıyorum sanırım, fiyat performans ürünü. içinden geçtim telefonun şu sıralar ömrünü doldurdu artık ama her kuruşun hakkını verdi. piyasadaki en pahalı modellere de bakmıştım hiç biri parasının hakkını verecek telefonlar değildi en son idare etsin diye bunu aldım.
  • 09-05-2025, 07:27:45
    #11
    cakirx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    note 10 pro yu 4 yıla yakındır kullanıyorum sanırım, fiyat performans ürünü. içinden geçtim telefonun şu sıralar ömrünü doldurdu artık ama her kuruşun hakkını verdi. piyasadaki en pahalı modellere de bakmıştım hiç biri parasının hakkını verecek telefonlar değildi en son idare etsin diye bunu aldım.
    Her yoruma okeyim ama bu yorum abartı geldi 50-60 k lik telefon redmi 10 proya takla attırır sadece redmi değil bir çok model ve markaya gerçekleri konuşalım
  • 13-05-2025, 16:23:17
    #12
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yoruma okeyim ama bu yorum abartı geldi 50-60 k lik telefon redmi 10 proya takla attırır sadece redmi değil bir çok model ve markaya gerçekleri konuşalım
    50k lık telefondan daha iyi demedim ki. 50k lık telefonlar içime sinmedi yani ödenen paranın karşılığı değil di bence o dönem. yeni nesil telefonlar çıkana kadar idareten aldım hala kullanıyorum. çünkü yine içime tam olarak sinmiyor yeni telefonlar iphone alınabilir ama apple ekosistemini hiç beğenmiyorum çok gereksiz teferruatları var. samsung ile de aram iyi değil, huawei google uygulamaları yok çok kullanıyorum google uygulamalarını
  • 13-05-2025, 16:29:53
    #13
    cakirx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50k lık telefondan daha iyi demedim ki. 50k lık telefonlar içime sinmedi yani ödenen paranın karşılığı değil di bence o dönem. yeni nesil telefonlar çıkana kadar idareten aldım hala kullanıyorum. çünkü yine içime tam olarak sinmiyor yeni telefonlar iphone alınabilir ama apple ekosistemini hiç beğenmiyorum çok gereksiz teferruatları var. samsung ile de aram iyi değil, huawei google uygulamaları yok çok kullanıyorum google uygulamalarını
    Söylediklerinle çelisiyorsun en pahalı model demek o fiyatlar da demek hata daha üstüde onun içine girer yani birşey yazıyorsun arkasinda dur ve gerçekleri söyle aldığın telefon modelini sevebilirsin de bu kadar da abartma

    Ben konuda redmi note 8 en berbat telefonda 1.sira yazmiş olsam bu da abartı olur bu telefondan kötüleride var
    iPhone marka bende sevmiyorum