note 10 pro yu 4 yıla yakındır kullanıyorum sanırım, fiyat performans ürünü. içinden geçtim telefonun şu sıralar ömrünü doldurdu artık ama her kuruşun hakkını verdi. piyasadaki en pahalı modellere de bakmıştım hiç biri parasının hakkını verecek telefonlar değildi en son idare etsin diye bunu aldım.