note 10 pro yu 4 yıla yakındır kullanıyorum sanırım, fiyat performans ürünü. içinden geçtim telefonun şu sıralar ömrünü doldurdu artık ama her kuruşun hakkını verdi. piyasadaki en pahalı modellere de bakmıştım hiç biri parasının hakkını verecek telefonlar değildi en son idare etsin diye bunu aldım.
Her yoruma okeyim ama bu yorum abartı geldi 50-60 k lik telefon redmi 10 proya takla attırır sadece redmi değil bir çok model ve markaya gerçekleri konuşalım