50k lık telefondan daha iyi demedim ki. 50k lık telefonlar içime sinmedi yani ödenen paranın karşılığı değil di bence o dönem. yeni nesil telefonlar çıkana kadar idareten aldım hala kullanıyorum. çünkü yine içime tam olarak sinmiyor yeni telefonlar iphone alınabilir ama apple ekosistemini hiç beğenmiyorum çok gereksiz teferruatları var. samsung ile de aram iyi değil, huawei google uygulamaları yok çok kullanıyorum google uygulamalarını
Söylediklerinle çelisiyorsun en pahalı model demek o fiyatlar da demek hata daha üstüde onun içine girer yani birşey yazıyorsun arkasinda dur ve gerçekleri söyle aldığın telefon modelini sevebilirsin de bu kadar da abartma
Ben konuda redmi note 8 en berbat telefonda 1.sira yazmiş olsam bu da abartı olur bu telefondan kötüleride var
iPhone marka bende sevmiyorum