• 04-07-2023, 10:09:18
    #1
    Selamlar dostlar. Kıbrıs'a taşındım ve bir hafta içinde telefon alacağım. "14te çokça ekran hatası oluşuyor, yazılımsal ve tasarımsal problemleri var" gibi her yerde duyduğum ve okuduğum yorumlar kafamı karıştırdı. Sadece konuyla ilgili donanımı olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim; Iphone 13 pro max mi daha iyi Iphone 14 pro max mi, ve neden?
  • 04-07-2023, 10:09:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yeni çıktığına göre daha iyidir herhalde
  • 04-07-2023, 10:12:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ikisini de kullandım. Önerim 14 pro max
  • 04-07-2023, 10:13:08
    #4
    14 pro max hocam.
  • 04-07-2023, 10:14:19
    #5
    14 pro max tabii ki
  • 04-07-2023, 10:16:44
    #6
    Hocam size kim o hatayı söylediyse ya yalan atıyordur ya da nadir sorunlu telefonlardan biri ona denk gelmiştir . 14 pro max kullanıyorum gerçekten güzel cihaz tek sıkıntısı çok ağır bir telefon olması (240 gr +kilif ) .
  • 04-07-2023, 10:17:42
    #7
    Sevketefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar dostlar. Kıbrıs'a taşındım ve bir hafta içinde telefon alacağım. "14te çokça ekran hatası oluşuyor, yazılımsal ve tasarımsal problemleri var" gibi her yerde duyduğum ve okuduğum yorumlar kafamı karıştırdı. Sadece konuyla ilgili donanımı olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim; Iphone 13 pro max mi daha iyi Iphone 14 pro max mi, ve neden?

    Hiç problem yaşamadım, 14 pro dan bahsediyorum ,

    Aldığın yer Apple mağazası olsun 👍 ufak bir sorun halin de hemen değişim yaparlar , xxx bayiden alırsan yok gönderdik yok gelecek yok gidecek dünya kadar hikaye ,
  • 04-07-2023, 10:19:37
    #8
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni çıktığına göre daha iyidir herhalde
    Telefonu bilmiyorum da Valla eski arabalar daha iyiydi. Yeni çıkan arabalar hep plastik