Sevketefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar dostlar. Kıbrıs'a taşındım ve bir hafta içinde telefon alacağım. "14te çokça ekran hatası oluşuyor, yazılımsal ve tasarımsal problemleri var" gibi her yerde duyduğum ve okuduğum yorumlar kafamı karıştırdı. Sadece konuyla ilgili donanımı olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim; Iphone 13 pro max mi daha iyi Iphone 14 pro max mi, ve neden?

Hiç problem yaşamadım, 14 pro dan bahsediyorum ,

Aldığın yer Apple mağazası olsun 👍 ufak bir sorun halin de hemen değişim yaparlar , xxx bayiden alırsan yok gönderdik yok gelecek yok gidecek dünya kadar hikaye ,