Selamlar dostlar. Kıbrıs'a taşındım ve bir hafta içinde telefon alacağım. "14te çokça ekran hatası oluşuyor, yazılımsal ve tasarımsal problemleri var" gibi her yerde duyduğum ve okuduğum yorumlar kafamı karıştırdı. Sadece konuyla ilgili donanımı olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim; Iphone 13 pro max mi daha iyi Iphone 14 pro max mi, ve neden?