• 04-07-2023, 10:26:28
    #10
    14 de oyle bir hata yok. Apple ın kronik hatalı telefonu zaten olmaz. Tabi ki 14 al.
  • 04-07-2023, 10:39:30
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    14 Pro Max kullanıcısıyım, normalde büyük telefon çok hoşuma gidiyordu fakat 1-2 haftadır keşke Pro alsaydım kafasındayım cebe sığmıyor çok büyük ve kaba 14 Pro kullanan arkadaşlarımın telefonları daha hoş geliyor bana.