14 Pro Max kullanıcısıyım, normalde büyük telefon çok hoşuma gidiyordu fakat 1-2 haftadır keşke Pro alsaydım kafasındayım cebe sığmıyor çok büyük ve kaba 14 Pro kullanan arkadaşlarımın telefonları daha hoş geliyor bana.