• 25-12-2022, 12:57:00
    #1
    İphone telefonum var, yurtiçi garantili satmak istiyorum satarken nasıl bir şekilde satmalıyım sizce?

    Kaçak olsa telefonu sıfırlar satardımda orjinal ve benim adıma faturalı olunca nasıl satacam karşı tarafa bilemedim, yarın öbürgün telefonla ilgili bir sıkıntı olduğunda bir problem yaşamak istemiyorum, telefoncu yada alım satım yapan arkadaşlar varsa önerilerinizi bekliyorum.
  • 25-12-2022, 12:58:50
    #2
    Yine sıfırlayarak satın hocam.
  • 25-12-2022, 13:02:21
    #3
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine sıfırlayarak satın hocam.
    Kaçak olsa sıfırlar satarımda hocam, telefon faturalı yani imei den beni adıma kayıtlı o yüzden zaten sordum nasıl satarım diye yarın telefonla ilgili bişey olduğunda başım ağrısın istemem.
  • 25-12-2022, 13:22:51
    #4
    konu sahibi izniyle takip
  • 25-12-2022, 15:22:21
    #5
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçak olsa sıfırlar satarımda hocam, telefon faturalı yani imei den beni adıma kayıtlı o yüzden zaten sordum nasıl satarım diye yarın telefonla ilgili bişey olduğunda başım ağrısın istemem.
    Kutusunu verip Faturasını vermezseniz olur biter bu kadar basit
  • 25-12-2022, 16:32:40
    #6
    alperzrlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kutusunu verip Faturasını vermezseniz olur biter bu kadar basit
    hocam şu şekilde mesele fatura verip vermemek değil, zaten garantisi bitmiş telefon (2 sene geçtiği için) mesele tanımadığın birine telefonu sattığında yarın o telefonla ilgili bir durum olursa İMEİ numaralı telefonu sen aldığın için ilk sen sorumlu oluyorsun. Bende diyorum ki yasal olarak sattığımı nasıl beyan edeyim ki üzerimde yarın birgün sorumluluk olmasın diye.

    Telefoncular alırken karşı taraftan kimlik vs istiyor mu, sözleşme yapıyor mu vs vs bunları öğrenmek istiyorum. Yada sahibinden de telefon satanlar nasıl yapıyor?
  • 25-12-2022, 16:39:49
    #7
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şu şekilde mesele fatura verip vermemek değil, zaten garantisi bitmiş telefon (2 sene geçtiği için) mesele tanımadığın birine telefonu sattığında yarın o telefonla ilgili bir durum olursa İMEİ numaralı telefonu sen aldığın için ilk sen sorumlu oluyorsun. Bende diyorum ki yasal olarak sattığımı nasıl beyan edeyim ki üzerimde yarın birgün sorumluluk olmasın diye.

    Telefoncular alırken karşı taraftan kimlik vs istiyor mu, sözleşme yapıyor mu vs vs bunları öğrenmek istiyorum. Yada sahibinden de telefon satanlar nasıl yapıyor?
    2. El Alım satım sözleşmesi var, kimlik bilgileri cihazın seri numarası vs. Yazılıyor wp’den yazarsanız iletiyim size