Kaçak olsa sıfırlar satarımda hocam, telefon faturalı yani imei den beni adıma kayıtlı o yüzden zaten sordum nasıl satarım diye yarın telefonla ilgili bişey olduğunda başım ağrısın istemem.
Kutusunu verip Faturasını vermezseniz olur biter bu kadar basit