alperzrlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kutusunu verip Faturasını vermezseniz olur biter bu kadar basit
hocam şu şekilde mesele fatura verip vermemek değil, zaten garantisi bitmiş telefon (2 sene geçtiği için) mesele tanımadığın birine telefonu sattığında yarın o telefonla ilgili bir durum olursa İMEİ numaralı telefonu sen aldığın için ilk sen sorumlu oluyorsun. Bende diyorum ki yasal olarak sattığımı nasıl beyan edeyim ki üzerimde yarın birgün sorumluluk olmasın diye.

Telefoncular alırken karşı taraftan kimlik vs istiyor mu, sözleşme yapıyor mu vs vs bunları öğrenmek istiyorum. Yada sahibinden de telefon satanlar nasıl yapıyor?