İphone telefonum var, yurtiçi garantili satmak istiyorum satarken nasıl bir şekilde satmalıyım sizce?
Kaçak olsa telefonu sıfırlar satardımda orjinal ve benim adıma faturalı olunca nasıl satacam karşı tarafa bilemedim, yarın öbürgün telefonla ilgili bir sıkıntı olduğunda bir problem yaşamak istemiyorum, telefoncu yada alım satım yapan arkadaşlar varsa önerilerinizi bekliyorum.