• 27-09-2021, 16:46:36
    #1
    merhabalar, iphone xs max almayı düşünüyorum 7k altı, ancak faceid'lerin genellikle sorunlu olduğunu gördüm, bu modellerde bu sorun kronik falan mı ? siz olsanız 6k-7k arası bu cihazı alır mısınız? Teşekkürler.
  • 27-09-2021, 16:47:35
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Kullandım, FaceID konusunda da bir problem yaşamadım. Çok memnundum, 11 Pro Max'e geçiş yapmak için sattım.
  • 27-09-2021, 16:50:19
    #3
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandım, FaceID konusunda da bir problem yaşamadım. Çok memnundum, 11 Pro Max'e geçiş yapmak için sattım.
    hocam kamerası nasıl özellikle gece çekimi ve ön kamerası
  • 27-09-2021, 16:55:22
    #4
    O fiyatlara iPhone 11 alabilirsiniz hocam. Hatta biraz daha ekleyip iPhone 12 mini'ye de geçiş yapabilirsiniz.
  • 27-09-2021, 16:55:32
    #5
    Ben xs max kullanıyorum face id çalışmıyor telefondan memnunun aslında ama galaxy fold 3 e geçmeyi planlıyorum yeni bir teknoloji deneyimlenmek için.
    Edit; bu arada bu telefon donanım olarak 11 den ve 12 mini den daha iyi.
  • 27-09-2021, 16:55:41
    #6
    iPhone XS modellerinde ya da herhangi bir iPhone modelinde bilinen bir kronik Face ID sorunu yok, kırılan ekranlar yan sanayii ile değiştiği için öyle geliyor herkese.
  • 27-09-2021, 16:55:52
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar, iphone xs max almayı düşünüyorum 7k altı, ancak faceid'lerin genellikle sorunlu olduğunu gördüm, bu modellerde bu sorun kronik falan mı ? siz olsanız 6k-7k arası bu cihazı alır mısınız? Teşekkürler.
    Ben olsam kesinlikle almazdım artık eskidi 13 çıktı hocam ben 11 pro bile almazdım bu saatten sonra min 5G Li 12 alınır
  • 27-09-2021, 16:57:52
    #8
    iPhone 11 almak daha mantıklı bana göre o fiyata
  • 27-09-2021, 17:08:33
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar, iphone xs max almayı düşünüyorum 7k altı, ancak faceid'lerin genellikle sorunlu olduğunu gördüm, bu modellerde bu sorun kronik falan mı ? siz olsanız 6k-7k arası bu cihazı alır mısınız? Teşekkürler.
    Hocam Xs alacağıma biraz daha verir 11 alırım dersiniz, biraz daha koyup 11 pro alırım dersiniz, 11 pro alacağıma 12 mini alayım dersiniz. Böyle böyle 13 Pro Max'e kadar gider😅
    Boyut olarak bir sorununuz yoksa 11 modelleri bakacağınıza 12 mini modelleri işinizi hayliyle görür.
    Dolar fazla uçmazsa kasım gibi fiyatlar biraz daha düşebilir ama alacaksanız 1 Ocak'tan önce alın derim.