Hocam Xs alacağıma biraz daha verir 11 alırım dersiniz, biraz daha koyup 11 pro alırım dersiniz, 11 pro alacağıma 12 mini alayım dersiniz. Böyle böyle 13 Pro Max'e kadar gider😅
Boyut olarak bir sorununuz yoksa 11 modelleri bakacağınıza 12 mini modelleri işinizi hayliyle görür.
Dolar fazla uçmazsa kasım gibi fiyatlar biraz daha düşebilir ama alacaksanız 1 Ocak'tan önce alın derim.
Xs maxın boyutı ve tasarımı hoşuma gidiyor ancak uzun süreli kullanım için 11 daha mantıklı gibi