Mustafaeren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Xs alacağıma biraz daha verir 11 alırım dersiniz, biraz daha koyup 11 pro alırım dersiniz, 11 pro alacağıma 12 mini alayım dersiniz. Böyle böyle 13 Pro Max'e kadar gider😅
Boyut olarak bir sorununuz yoksa 11 modelleri bakacağınıza 12 mini modelleri işinizi hayliyle görür.
Dolar fazla uçmazsa kasım gibi fiyatlar biraz daha düşebilir ama alacaksanız 1 Ocak'tan önce alın derim.
Xs maxın boyutı ve tasarımı hoşuma gidiyor ancak uzun süreli kullanım için 11 daha mantıklı gibi
  • Mustafaeren
Mustafaeren bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.