Ben xs max kullanıyorum face id çalışmıyor telefondan memnunun aslında ama galaxy fold 3 e geçmeyi planlıyorum yeni bir teknoloji deneyimlenmek için.
Edit; bu arada bu telefon donanım olarak 11 den ve 12 mini den daha iyi.