BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandım, FaceID konusunda da bir problem yaşamadım. Çok memnundum, 11 Pro Max'e geçiş yapmak için sattım.
hocam kamerası nasıl özellikle gece çekimi ve ön kamerası