merhabalar, iphone xs max almayı düşünüyorum 7k altı, ancak faceid'lerin genellikle sorunlu olduğunu gördüm, bu modellerde bu sorun kronik falan mı ? siz olsanız 6k-7k arası bu cihazı alır mısınız? Teşekkürler.
Hocam Xs alacağıma biraz daha verir 11 alırım dersiniz, biraz daha koyup 11 pro alırım dersiniz, 11 pro alacağıma 12 mini alayım dersiniz. Böyle böyle 13 Pro Max'e kadar gider😅
Boyut olarak bir sorununuz yoksa 11 modelleri bakacağınıza 12 mini modelleri işinizi hayliyle görür.
Dolar fazla uçmazsa kasım gibi fiyatlar biraz daha düşebilir ama alacaksanız 1 Ocak'tan önce alın derim.