• 15-08-2020, 23:02:16
    #10
    Hocam 11 i al . bende var . kullanici deneyimi acisindan okadar paraya degecek bir fark yok .
  • 15-08-2020, 23:04:50
    #11
    11 kullanıyorum kesinlikle öneririm. Pro max ise israf.
  • 15-08-2020, 23:06:33
    #12
    Valla ben iPhone 11 kullanıcısı olarak gayet yeterli olduğunu düşünüyorum
    iPhone 11 + Apple Watch Series 5 sizi tek iPhone 11 Pro almaktan daha mutlu edecektir.

    Hatta şu an iPhone 11 alana airpods 400tl kampanyası bulunuyor. Bu dizilime bide airpods eklediniz mi tadından yenmez

    Bir başka dizilim önerim ise şudur:
    iPhone SE+iPad+Apple Series 3+Airpods


    Cihaz hakkında sorularınız varsa özelden yazabilirsiniz.
  • 15-08-2020, 23:23:05
    #13
    Databey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba telefon değişiminden dolayı iki model arasında kaldım kullananlar bilgi verebilirse çok memnun olurum

    Şimdiden teşekkürler.
    max kullanıyorumfotoğrafçekmeyi seviyorsanız tek geçerim.
  • 15-08-2020, 23:58:23
    #14
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran ve kameraları karşılaştırınca iphone 11 i daha elinize almazsınız. pro yerine pro max bu arada.
    evet hocam apple'in sitesinde inceledim kamera ve ekranında baya farklılıklar var şarj ömründe falan işte 13 bin olması çok düşündürüyor siz max mı kullanıyorsunuz ?

    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple kendi sitesinde sunuyor karşılaştırmayı. Size karşılaştırma sunan binlerce site var. İnternet bunun için.

    https://www.apple.com/tr/iphone/comp...iphoneSE2ndgen
    biliyorum hocam baktım karşılaştırdım yalnız bire bir kullananların yorumları daha gerçekçi tecrübe farkı var sonuçta yinede teşekkür ederim.

    vehbicankazanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şimdi aralarında şahsen büyük farklar olduğunu düşünüyorum kamera,ekran vs. ama 3 bin tl değer mi derseniz ben şahsen param varsa veririm yoksa alt modeli alırım ya da 3 bin tl fark ile bir bilgisayar alırım
    evet hocam bende o yönden düşünüyorum ama kamera ve erkan özelliği cezbediyor insanı

    Jaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 11 kullanıyorum memnunum ama pro modelini alacak durumum da var ama cok fazla büyük cebe bile sığmıyor
    memnun musunuz hocam 11'den

    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 11 i al . bende var . kullanici deneyimi acisindan okadar paraya degecek bir fark yok .
    kamerası ve şarj ömrü nasıl hocam peki ?

    UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 kullanıyorum kesinlikle öneririm. Pro max ise israf.
    kamerası ve şarj ömrü nasıl hocam peki ?

    byegcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben iPhone 11 kullanıcısı olarak gayet yeterli olduğunu düşünüyorum
    iPhone 11 + Apple Watch Series 5 sizi tek iPhone 11 Pro almaktan daha mutlu edecektir.

    Hatta şu an iPhone 11 alana airpods 400tl kampanyası bulunuyor. Bu dizilime bide airpods eklediniz mi tadından yenmez

    Bir başka dizilim önerim ise şudur:
    iPhone SE+iPad+Apple Series 3+Airpods

    Cihaz hakkında sorularınız varsa özelden yazabilirsiniz.
    detaylı açıklamanız için teşekkür ederim kamera-sarj ömrü gibi özelliklerinden memnun musunuz hocam

    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    max kullanıyorumfotoğrafçekmeyi seviyorsanız tek geçerim.
    valla hocam en çok merak ettiğim zaten kamerası ve şarj ömrü nasıl max mı kullanıyorsunuz ?
  • 16-08-2020, 00:00:06
    #15
    Databey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam apple'in sitesinde inceledim kamera ve ekranında baya farklılıklar var şarj ömründe falan işte 13 bin olması çok düşündürüyor siz max mı kullanıyorsunuz ?



    biliyorum hocam baktım karşılaştırdım yalnız bire bir kullananların yorumları daha gerçekçi tecrübe farkı var sonuçta yinede teşekkür ederim.



    evet hocam bende o yönden düşünüyorum ama kamera ve erkan özelliği cezbediyor insanı



    memnun musunuz hocam 11'den



    kamerası ve şarj ömrü nasıl hocam peki ?



    kamerası ve şarj ömrü nasıl hocam peki ?



    detaylı açıklamanız için teşekkür ederim kamera-sarj ömrü gibi özelliklerinden memnun musunuz hocam



    valla hocam en çok merak ettiğim zaten kamerası ve şarj ömrü nasıl max mı kullanıyorsunuz ?
    hocam şarjı inanılmaz tatmin edici zorlasanız 2 gün gider. Şarj etme hızı çok iyi. Fotoğrafları inanılmaz gerçekten. Bir arkadaşımızın dış çekimine gittiğimizde profesyonel makinalardan iyi iş çıkartmıştı. Evet 11 pro max
  • 16-08-2020, 00:02:00
    #16
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şarjı inanılmaz tatmin edici zorlasanız 2 gün gider. Şarj etme hızı çok iyi. Fotoğrafları inanılmaz gerçekten. Bir arkadaşımızın dış çekimine gittiğimizde profesyonel makinalardan iyi iş çıkartmıştı. Evet 11 pro max
    trendyol'dan türkiye garantili olanını almayı düşünüyorum oradan almayı tavsiye eder misiniz sizde internetten mi aldınız
  • 16-08-2020, 00:03:07
    #17
    Databey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trendyol'dan türkiye garantili olanını almayı düşünüyorum oradan almayı tavsiye eder misiniz sizde internetten mi aldınız
    ben İngiltere’den gelirken almıştım 2 adet biri smlock çıktı diğerini kullanıyorum hocam. Ama üstüne telefon yok bu kadar net.
  • 16-08-2020, 00:04:51
    #18
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben İngiltere’den gelirken almıştım 2 adet biri smlock çıktı diğerini kullanıyorum hocam. Ama üstüne telefon yok bu kadar net.
    çok teşekkür ederim yanıtlarınız için değerlendireceğim bu gece birini alırım iyi geceler.