evet hocam apple'in sitesinde inceledim kamera ve ekranında baya farklılıklar var şarj ömründe falan işte 13 bin olması çok düşündürüyor siz max mı kullanıyorsunuz ?
biliyorum hocam baktım karşılaştırdım yalnız bire bir kullananların yorumları daha gerçekçi tecrübe farkı var sonuçta yinede teşekkür ederim.
evet hocam bende o yönden düşünüyorum ama kamera ve erkan özelliği cezbediyor insanı
memnun musunuz hocam 11'den
kamerası ve şarj ömrü nasıl hocam peki ?
kamerası ve şarj ömrü nasıl hocam peki ?
detaylı açıklamanız için teşekkür ederim kamera-sarj ömrü gibi özelliklerinden memnun musunuz hocam
valla hocam en çok merak ettiğim zaten kamerası ve şarj ömrü nasıl max mı kullanıyorsunuz ?
hocam şarjı inanılmaz tatmin edici zorlasanız 2 gün gider. Şarj etme hızı çok iyi. Fotoğrafları inanılmaz gerçekten. Bir arkadaşımızın dış çekimine gittiğimizde profesyonel makinalardan iyi iş çıkartmıştı. Evet 11 pro max