Databey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba telefon değişiminden dolayı iki model arasında kaldım kullananlar bilgi verebilirse çok memnun olurum

Şimdiden teşekkürler.
max kullanıyorumfotoğrafçekmeyi seviyorsanız tek geçerim.