tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekran ve kameraları karşılaştırınca iphone 11 i daha elinize almazsınız. pro yerine pro max bu arada.
evet hocam apple'in sitesinde inceledim kamera ve ekranında baya farklılıklar var şarj ömründe falan işte 13 bin olması çok düşündürüyor siz max mı kullanıyorsunuz ?

Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple kendi sitesinde sunuyor karşılaştırmayı. Size karşılaştırma sunan binlerce site var. İnternet bunun için.

https://www.apple.com/tr/iphone/comp...iphoneSE2ndgen
biliyorum hocam baktım karşılaştırdım yalnız bire bir kullananların yorumları daha gerçekçi tecrübe farkı var sonuçta yinede teşekkür ederim.

vehbicankazanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şimdi aralarında şahsen büyük farklar olduğunu düşünüyorum kamera,ekran vs. ama 3 bin tl değer mi derseniz ben şahsen param varsa veririm yoksa alt modeli alırım ya da 3 bin tl fark ile bir bilgisayar alırım
evet hocam bende o yönden düşünüyorum ama kamera ve erkan özelliği cezbediyor insanı

Jaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone 11 kullanıyorum memnunum ama pro modelini alacak durumum da var ama cok fazla büyük cebe bile sığmıyor
memnun musunuz hocam 11'den

Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 11 i al . bende var . kullanici deneyimi acisindan okadar paraya degecek bir fark yok .
kamerası ve şarj ömrü nasıl hocam peki ?

UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 kullanıyorum kesinlikle öneririm. Pro max ise israf.
kamerası ve şarj ömrü nasıl hocam peki ?

byegcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben iPhone 11 kullanıcısı olarak gayet yeterli olduğunu düşünüyorum
iPhone 11 + Apple Watch Series 5 sizi tek iPhone 11 Pro almaktan daha mutlu edecektir.

Hatta şu an iPhone 11 alana airpods 400tl kampanyası bulunuyor. Bu dizilime bide airpods eklediniz mi tadından yenmez

Bir başka dizilim önerim ise şudur:
iPhone SE+iPad+Apple Series 3+Airpods

Cihaz hakkında sorularınız varsa özelden yazabilirsiniz.
detaylı açıklamanız için teşekkür ederim kamera-sarj ömrü gibi özelliklerinden memnun musunuz hocam

Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
max kullanıyorumfotoğrafçekmeyi seviyorsanız tek geçerim.
valla hocam en çok merak ettiğim zaten kamerası ve şarj ömrü nasıl max mı kullanıyorsunuz ?