• 25-02-2020, 03:14:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    İphone 8 plus cihazımı satıp model yükseltmek istiyorum 11’de karar kıldım gibi, fikirleriniz nedir kullanan arkadaşlarımız varsa olumlu olumsuz taraflarını belirtebilir mi
  • 25-02-2020, 03:14:38
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kamerasinda corona virus cikti hocam ama siz bilirsiniz



    Şaka bi yana apple ürünlerini sevmem fiyat & fiyat ürünüdür. Piyasa artik çok canli diger markalar harikalar yaratiyor. Ozellikle xiaomiye bir sans vermelisiniz..
  • 25-02-2020, 03:19:11
    #3
    hocam cok uzun süredir android kullandım fakat ios’a gecince ciddi anlamda farkı hissettim yani suan icin üretilen android cihazlara bir sey diyemiyorum fakat 2017 ‘ye kadar androidlerle cok fazla hasır nesirdim ve özellikle o bir süre sonra kasma olayları anlık kitlenmeler, sorumsuz servisleri gercekten cok can sıkıcı olmaya baslamisti
    dijitalekip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamerasinda corona virus cikti hocam ama siz bilirsiniz



    Şaka bi yana apple ürünlerini sevmem fiyat & fiyat ürünüdür. Piyasa artik çok canli diger markalar harikalar yaratiyor. Ozellikle xiaomiye bir sans vermelisiniz..
  • 25-02-2020, 03:22:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    vallahi şu aralar hayalim İphone xs max hocam bencede ikisini karşılaştır fazla fark bulamazsan tercih etmeni öneririm çok sağlam cihaz diyor kullanan çevremden
  • 25-02-2020, 03:27:32
    #5
    O karsilastirmayi gecenlerde yaptim hocam fakat arada 2000 tl gibi bir fiyat farkı mevcut xs max ile 11 arasinda, ikinci ellere bu fiyatlarda pek güvenmiyorum yoksa 5000-6000 e xs max satanlar var
    raking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallahi şu aralar hayalim İphone xs max hocam bencede ikisini karşılaştır fazla fark bulamazsan tercih etmeni öneririm çok sağlam cihaz diyor kullanan çevremden
  • 25-02-2020, 03:37:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    11 i şiddetle öneririm hocam hiç düşünmeden alın.
  • 25-02-2020, 03:45:47
    #7
    Biraz 11 proya kaydım da aradaki fiyat farkına degecek gibi gelmedi pek bana hocam, 11 mantıklı gibi geliyor kullanıyorsanız kamera gece modunda nasıl beklenileni veriyor mu
    CenkEvcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 i şiddetle öneririm hocam hiç düşünmeden alın.
  • 25-02-2020, 08:08:02
    #8
    11 aldım, iphone 6 sonrası, 4-5 yıl 6 kullandım. Bunu da 4-5 yıl kullanırım.
  • 25-02-2020, 09:06:28
    #9
    Hocam düşünmeden alın harika bir telefon